17. mai-sang på sykehuset
Det er en koselig tradisjon å synge på sykehuset 17.mai. Til glede for pasienter og ansatte som må tilbringe denne dagen her.








Det er en koselig tradisjon å synge på sykehuset 17.mai. Til glede for pasienter og ansatte som må tilbringe denne dagen her.









Breddegave fra Sparebank 1 Stiftelsen BV